انواع بویلر بخار |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلر بخار |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلرهای بخار، بر اساس میزان فشار بخار و نوع سوخت مورد استفاده، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در زیر به برخی از انواع بویلر بخار اشاره می‌کنیم: بویلرهای توسعه‌یافته: این بویلرها دارای فشار بالاتری نسبت به بویلرهای معمولی هستند و از سیستم آب محصول و تجهیزاتی برای تمیز کردن آب استفاده می‌کنند. بویلرهای توسعه‌یافته، برای انواع مختلفی از صنایع از جمله نفت و گاز، شیمیایی، پالایشگاهی و تولید برق استفاده می‌شوند. بویلرهای آب شوی: این بویلرها برای تولید بخار با فشار پایین تر استفاده می‌شوند و به دلیل


  1. بویلرهای زغال سنگ: این بویلرها از سوخت زغال سنگ برای تولید بخار استفاده می‌کنند و برای صنایعی که نیاز به بخار با فشار پایین دارند مناسب هستند.

  2. بویلرهای گاز: این بویلرها از گاز طبیعی یا گاز مایع به عنوان سوخت استفاده می‌کنند و به دلیل عدم نیاز به حمل و نقل سوخت، محیطی پاک و کارایی بالا، در خانه‌ها و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

  3. بویلرهای دیزلی: این بویلرها از سوخت دیزل برای تولید بخار استفاده می‌کنند و برای صنایعی که نیاز به بخار با فشار پایین دارند مناسب هستند

انواع بویلر بخار : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات انواع بویلر - انواع بویلرها در پالایشگاه- انواع بویلرهای صنعتی- دیگ بخار چیست - انواع بویلر نیروگاهی- تفاوت بویلر و ریبویلر- بویلر های صنعتی خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بویلر بخار با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

انواع بویلر بخار - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بویلر بخار در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بویلر - انواع بویلرها در پالایشگاه- انواع بویلرهای صنعتی- دیگ بخار چیست - انواع بویلر نیروگاهی- تفاوت بویلر و ریبویلر- بویلر های صنعتی با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بویلر بخار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

انواع بویلر بخار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بویلر بخار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

انواع بویلر بخار |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع بویلرها و عملکرد آن ها

در این فصل به بررسی و تشریح دیگ های بخار، از نظر جنس (دیگ های چدنی و فولادی) و از نظر محتوای لوله ها (دیگ های فایر تیوب و واتر تیوب)، و هم چنین دیگ های پکیج خواهیم پرداخت.

دیگ های چدنی:

این نوع دیگ ها از قطعات چدنی مجزایی که به یکدیگر متصل می شوند، تشکیل می شود که در آنها تعدادی پیچ های فشاری، واشرها، مجرای مناسب برای عبور آب و محصولات احتراق بکار رفته است. تعداد پره ها در یک دیگ تعیین کننده اندازه و ظرفیت آن است.

این پره ها می توانند افقی یا عمودی باشند که معمولاً نوع عمودی آن متداول تر است.

شعله مشعل در فضای وسط پره ایجاد شده و گازهای داغ حاصل از احتراق سوخت، از مجراهای خاصی که برای افزایش بازده دیگ در نظر گرفته شده، عبور می کنند. انواع بویلر بخار -  برای جلوگیری از برخورد مستقیم شعله با بدنه پره های دیگ می توان با آجر و خاک نسوز داخل دیگ را آجرچینی کرد.

ظرفیت حرارتی دیگ های چدنی معمولاً پایین بوده و حداکثر در حدود ۷۰۰۰۰۰KCal/hr می باشد. در دیگ های با ظرفیت بالا ممکن است هر پره دیگ از دو قطعه تشکیل شود.

نحوه استفاده از دیگ های چدنی

برای سیستم های حرارت مرکزی با ظرفیت حرارتی بالا می توان از دیگ های چدنی به صورت موازی استفاده کرد. دیگ های چدنی اصولاً برای تولید آب گرم طراحی می شوند و کمتر برای تولید بخار استفاده می شوند. انواع بویلر بخار - این دیگ ها معمولاً در فشارهای پایین (۳-۵ اتمسفر) قابل استفاده می باشند. برای سیستم های با فشار بالاتر، از دیگ های فولادی استفاده می شود.

پره های دیگ های چدنی به وسیله بوشن به یکدیگر متصل می شوند. با توجه به اینکه پره های این دیگ ها قابل جدا شدن می باشند، حمل و نقل آنها در مقایسه با دیگ های فولادی به سادگی صورت می گیرد. با افزایش یا کاهش تعداد محدودی از پره های دیگ چدنی می توان ظرفیت حرارتی آن را تغییر داد.

دیگ های چدنی در مقابل زنگ زدن و خوردگی بسیار مقاوم هستند، اما، مشکل اصلی آنها پیدایش ترک در جداره پره هاست که به ترکیدن دیگ معروف است. با توجه به اینکه جوشکاری چدن مشکل است، اغلب ترک برداشتن پره منجر به تعویض آن می شود که این خود با مشکلاتی از جمله باز کردن اتصالات دیگ، تعویض پره، بستن دیگ و مسائل آب بندی دیگ همراه است.

انواع بویلر بخار - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات انواع بویلر - انواع بویلرها در پالایشگاه- انواع بویلرهای صنعتی- دیگ بخار چیست - انواع بویلر نیروگاهی- تفاوت بویلر و ریبویلر- بویلر های صنعتی پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.